12 Ağustos 2011 Cuma

Bahcelerinizi Renklendirmeye Ne Dersiniz?

Yaz mevsimi ile gelen bahce dekorasyonu telasi bahcesi olan herkesin ortak derdidir. Yaklasan yaz mevsimi ile bahceler duzenlenmeye, yenilikler yapilmaya baslanir. Cimler bicilir, eksikler giderilmeye, isiklandirma ve susleme ne sekilde yapilmali dusunceleri bizi alir goturur. Bu sebeple bu sene yazin uzun olacagini dusunerek sizlerle bir kaca bahce aksesuari ve susu paylasarak duzenleme yapmak isteyenlere kucukte olsa fikir verebilmek isterim.

Bahce Aksesuarlari Melek Figuru
Her zaman ilk favorim melek figurleridir. Ornek resimde bir melek mevcut ancak eger bahceniz icin bu tarz bir figuru dusunuyorsaniz bircok alternatif arasindan begendiginizi secebilirsiniz. Bahce dekorasyonu icin mutlaka kullanilmasi gereken parcalardan birisi benim icin :)

Bahce Aksesuarlari Cuceler
Bahce dekorasyonu icin kullanabilecek aksesuarlardan biriside bahce cuceleri. Ornekte ben bir grup cuce resmini paylastim yuzler hemen hemen ayni olsalarda farkli model ve duruslara cuce bulmalari mumkun.

Bahce Aksesuarlari 3 Maymun Heykeli
Meshur duymadim, gormedim, konusmadim anlamina gelen 3 maymun heykeli hosbir dekorasyon tarzi olabilir. Bahce dekorasyonu icin bence guzel olabilecek bu heykelleri dilerseniz tek bir koseyi onlara ayirarak kullanabilir, dilerseniz ayri ayri konuslandirarak alani genisletebilirsiniz.

Bahce Havuzu
Son ornegim bir havuz :) Bu biraz iddiali bir secim olabilir. Ilk olarak sus havuzu icin kucuk bir bahce bize yetmeyecektir, yapilmaz anlamina gelmiyor tabi ancak istenen ihtisam ve gorsellik kucuk bir alanda verilemez. Eger genis bir bahceye sahipseniz mutlaka dusunmeniz gereken dekorasyon tarzindan birisi sus havuzlari olmali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder