18 Ağustos 2011 Perşembe

Banyo Perdelerinizi Renklendirin

Banyo denilince benim aklima ilk olarak dus geliyor, belkide suyu seven biri oldugum icin ilk cagrisim bu yonde :) Ister kuvet isterseniz dus teknesi sahibi olun mutlaka ihtiyaciniz olan bir banyo perdesi olacaktir, tabi eger dusa kabin kullanmiyorsaniz.

Metro Haritasi Seklinde Banyo Perdesi

Daha cok duz renkler yada desenli perdeler kullaniliyor olsada bu perdelerimizi biraz daha canlandirarak banyolarimiza neseli bir hava kazandirabilmek mumkun.

Ister bir harita, istersek unlu bir yuz yada eglenceli golge seklindeki perde modelleri ile banyomuza girdigimiz dus alma hevesimizi artiracak perdeleri kullanmak bayagi hos olacak diye dusunuyorum. Tabi burada benim gibi dusunmeyeler cikabilecektir, ancak ornekteki modellere bakinca hemen herkesin benle ayni dusunceyi paylasacagina eminim.

Cam Silen Adam Banyo Perdesi

Ben sizler icin bir kac ornek buldum ama bu ornekleri genisletmek tabiki mumkun. Buna benzer bir cok urunu buyuk marketlerde kolaylikla bulabiliriz. Ve bu banyo perdesi modellerinin normal modellerden cokta pahali olmadigina emin olun. Yanliz bence dikkat etmek gereken bir nokta varki (belkide benim tespitim) pvc perde modelleri gercekten uzun omurlu ve kir goturen cinsten. Plastik olmalari sebebiyle kolaylikla yikanabiliyor ve tertemiz gorunuyor.

Ayak Izi Seklinde Banyo Perdesi

Piyasada bulunan bazi perdeler kaliteli diye aliniyor ama bir sure sonra ozellikle acik renk perdelerde kuf gibi izler meydana geliyor ve yikansa bile bu lekelerden kurulanamiyor, en azindan ben bir cok sey denememe ragmen kurtulamadim :)

Yuz Desenli Banyo Perdesi

Ben begendigim modelleri sizlerle paylastim, bunlar arasinda en sevdigim iki model metro haritasi ve ayak izi oldu :) bazi yazili perde modellerinde yer alan sloganlarda gercekten bayagi eglenceli ancak hergun ayni yaziyi gormek nasil olur ona karar veremedim ;) sizde begendiginiz modelleri yada almis oldugunuz perdeleri benimle asagida bulunan yorum kismindan paylasabilirsiniz...

Yazili Banyo Perdesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder