10 Ağustos 2011 Çarşamba

Deri Koltuklari Severmisiniz?

Deri ev dekorasyonunda gercekten cok hos duran ve mutlaka kullanilmasi gereken bir materyal diye dusunuyorum. Kimileri deri bakiminin zor oldugunu soylesede yada deri kisin soguk yazin sicak tutar desede ben bunlarin hic birine katilmiyorum :) cunku deri mobilyalari seviyorum. Bu yazimizin konusunu boyle bir giristen sonra az cok anlamissinizdir.

Yazimizda sizlerle deri koltuk ornekleri paylasmak istedim, ancak sadece normal deri koltuk degil koseli ve farkli koltuk modelleri.

Beyaz Koseli Deri Koltuk
 Ilk ornek hem beyaz hemde koseli deri koltuk. Koltugun uzantisi biraz daha cok uzanma koltugu seklinde tasarlanmis yerden yuksekligi cok fzla degil. Ozellikle modern bir dekorasyon tamamlayicisi olarak kullanabilecek bu model resimdede goruldugu gibi koltuk boyutlarinda bir hali ve kahve tonlarinda bir orta sehpa ile birlikte tamamlanabilir.

Siyah Koseli Deri Koltuk
Bu modelimiz aslinda biraz klasik model hem siyah hemde koseli olan bu deri koltugumuz ortada yine deri olan bir orta sehpa ile tamamlanmis. Bu model evlerde en cok gordugumuz koseli koltuk modellerinin basinda geliyor.

Kirmizi Koseli Deri Koltuk Modeli
En iddiali modeli sona sakladim :) bu koltugumuzun arka kismi ve kol kisimlari deriden yapilmis oturulan kisimlar ise kumastan/. Orta alanda yeralan gri hali guzel bir tamamlayici unsur olmus tabi koltukta yeralan minderleri unutmamakta fayda var. Dilenirse beyaz yada siyah genis bir orta sehpa ile dekorasyona daha da butunluk verilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder