9 Ağustos 2011 Salı

Beyaz Yatak Odasi ile Sadelik

Beyaz her zaman sadelik ve masumlugu cagristirir. Mobilya ve dekorasyon secimlerinde de beyaz gercekten insana dinginlik veren bir secim olacaktir. Her nekadar beyaz renk mobilyalarin temizliginin zor olacagi dusunulsede ne olursa olsun benim gibi beyazdan vazgecemeyenler vardir diye dusunuyorum.

Yatak odalarinda beyaz secimi suphesiz en uygun secim olacaktir. Temizlik, sadelik ve dinginlik icin baska renk dusunebilir mi zaten. Bu yazimda sizlerle beyaz yatak odasi modellerinden bir kac ornegi paylasmak istiyorum.

Beyaz Sade Yatak Odasi

Beyaz renk en cok minimalist bir tarz ile tamamlanacak renktir. Bu sebeple eger beyaz mobilya secimini yapacaksaniz yatak odanizi fazla esya ile doldurmamanizda fayda var. Tarz olarak klasik yada modern mobilyalar secebilirsiniz ancak sadelikten uzaklasmadan.

Benim gorusum modern ve minimalist bir odadan yana olacagi icin bu konu uzerinde sizlerle ornekleri paylasmak istiyorum. Oncelikle yatak secimi olarak son zamanlarda oldukca trend olan asya stili alcak yatak kullanmak hem yer isgalinden kurtaracak bizi hemde gorunus olarak oldukca hos duracak.

Beyaz Yatak Odasi Ornegi
Gardirop secimine gelince illaki surgulu beyaz bir gardiyor diyorum ben :) Benim icin yatak odasinda yatak ve gadiyorop harici bir adette bercer uzanma koltugu olmasi zaman zaman gazete ve kitap okumak icin harika bir tercih olacakyir. Bir tanede sifonyer koyarak yatak odasi dekorasyonu icin minimalist bir tarz yaratmis olurum diye diusunuyorum. Yukarida bahsettigim sadelik ornegi bunun gibi bir dekorasyondu. 

Minimalist Beyaz Yatak Odasi

Sizde bu mobilyalara ek olarak lamba, komidin, hali vb. dekoratif urunleri listenize keliyebilirsiniz. Bu arada tamamen ozgursunuz. Ancak tekrar yineleme  gerekirse ozellikle yatak odalarinizi fazla esya kirliliginden uzak tutmanizda fayda olacaktir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder