13 Ağustos 2011 Cumartesi

Cocuklara Eglenceli Duvar Kagitlari

Cocuk odasi dekorasyonu icin sizlere harika bir oneride bulanacagim bugun :) Ben gorur gormez begendim ve cok hosuma gitti bu sebeplede hemen paylasmak istedim sizlerlede :)

Su bir gercek ki, ebeveynler kendilerinden once hep cocuklarini dusunurler. Once ona alayim o giysin, once o yesin, once ona yatak alayim vb. hep ilk sira cocuklarindir, sanirim buda anne-baba icgudusu olsa gerek. Cocuk odasi dekorasyonu icinde ayni seyler gecerli.

Eglenceli Cocuk Odasi Duvar Stickeri

Cocuk odasi icin neler yapilabilir diye dusunursek: Rahat ve konforlu birazda goz boyayan bir yatak, gardirop, cocuk halisi ve belki koltugu, eger yerimiz musaitse birazda oyun icin alan peki ya duvarlar? Ista bu yazimizda duvar dekorasyonu icinde cozumu ben sizlerle paylasmak istiyorum.

Son yillarda evlerin ve ofislerin hemen her bolumunda gormeye alistigimiz stickerlar simdide cocuk odasi duvarlarinda. Birbirinden eglenceli bu cikartmalarla cocuklar belkide odalarindan hic cikmak istemeyecekler.

Cocuk Odasi Icin Duvar Dekorasyonu

Ben duvar stickeri dedim sizlere ama o kadar cok ad bulmuslar ki :) kimisi duvar dovmesi, kimi de duvar deseni diyebiliyor stickerlara, ismi ne olursa olsun duvarlarda eger dogru motifler secilirse harika durdugu kesin.

Eger sizde cocuk odasinda degisiklikler yapmak yada yeni bir cocuk odasi olusturmak istiyorsaniz mutlaka bu guzel desenlere duvarlarinizda yer verin. Ustelik fiyat olarak cok fazla bir gideride olmayan urunler gercekten odalarinizin havasini oldukca degistirmekte.

Cocuk Odasi Duvar Stickeri

Resimlerini paylastigim urunler yurtdisindan bu sebeple Turkiye'de nerede satilir bilemiyorum ama bir kac ipucu verecek olursam Ikea, Koctas ve Pratikerde benzer susler bulmaniz mumkun, ayrica internet alisverisine sicak bakanlardansaniz oradada bayagi bir alternatif bulacaginiza emin olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder