12 Ağustos 2011 Cuma

Miknatisli Baharatlik Mutfaklari Renklendiriyor

Ikea cok sevdigim mobilya aksesuar firmalarindan biri. Aradigim hemen herseyi magazaya girince bulabiliyorum. Buda benim ilk onem verdigim konulardan birisi. Ozellikle salon dekorasyonu, yatak odasive mutfak dekorasyonlari icin tercih ettigim Ikea , unutmadan mumlarida guzel =) , Grundtal mutfak aksesuarlari ile oldukca begenimi kazandi.

Aslinda bu aile sadece anlatacagim miknatisli baharatliktan olusmuyor. Kanca, cesitli olculerde duvar raflari, havluluk, baharat rafi, bicak rafi vb bir cok urunu bir araya toplayabilecegimiz bir aile olmus ama ben bugun sizlere Grundtal miknatisli baharatligi anlatmak istiyorum. Diger yazilarda bu aileye geri donebilirim, kimbilir...

Ikea Grundtal 3'lu Kap

Oncelikle bu resim ile baslayayim tanitimima. Resimde gordugunuz gibi 3 adet kutudan olusuyor baharatligimiz. Ust kapagi seffaf olan baharatlik sayesinde icine ne koydugumuzu rahatca secebilecegiz. Bu miknatisli kaplarin 3 adeti 19,95 TL'ye satilmakta. 3'lu kaplarimizin adetini istege gore cogaltabiliriz. Ben yemek yapmayi seven ve baharatlarla arasi iyi biri oldugumdan suan 9 adet kaba sahibim :)

Ikea Grundtal Miknatisli Baharatlik
Resimde gordugumuz gibi dikey olarak duvara montelenmis miknatisli baharatligimiz tam nasil bir isleve sahip oldugunu acikca belli etmis. Isin guzel yani urunu yatay, dikey hatta buzdolabina bile monteleyebiliyorsunuz. Mutfakta nereye isterseniz, nerede elinizin altinda olsun isterseniz orada kullanin :)

Siz ne dusunursunuz bilemiyorum ancak benim icin gercekten harika bir tasarim Grundtal baharatlik, eger sizde begendiyseniz Istanbul, Ankara, Bursa veya Izmir Ikea magazalarina giderek urune sahip olabilirsiniz.

Son olarak benim gibi bu baharatligi kullananlar varsa yorumlarini paylasirsa sevinirim. Ayrica belirtmemde fayda varki bu urunu sadece mutfaklarda baharatlik olarak kullanmak sart degil, yaraticilik size kalmis. Deponuzda vidalik olarak kullanabilir, ofisinizde atac, igne vb esyalari koyabilirsiniz. Gerisi size kalmis :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder