9 Ağustos 2011 Salı

Degisik Mobilya Modelleri

Mobilyalar ev dekorasyonunda en onemli yeri kapliyan urunlerdir. Kisinin ici dunyasi ile alakali olarak farkli mobilya modellerini ev dekorasyonumuzda kullaniriz. Peki dekorasyonda sinirlari zorlamak dersem ne dusunursunuz?

Bu yazimda sizlerle dekorasyonun normal klasik cizgilerinden biraz disari cikmak ile ilgili fikirlerimi paylasmak istiyorum. Dekorasyon denilince aslinda dusunce ne olursa olsun sinirlar hep bellidir. Koltuk takimi, yatak, hali, perde, belki birkac tablo, bir kac aksesuar ve iste dekorasyon tamamlandi :)

 

Ama iste yukarida vermis oldugum ornek gibi odamimizin bir kosesine siradisi bir koltuk kullanirsak ne olur? Belki biraz siradisi bir dusunce ama neden olmasin? Ben daha cok minimalist bir dekorasyona sicak baktigim icin belki salon dekorasyonumda diger koseye bir |L tipi koltuk onuna kucuk bir sehpa ve hali ekledikten sonra tam karsi koseye bu koltugu kullanarak oturma odasi dekorasyonumu tamamlayabilirim. Ya siz? Ayni seyleri benim gibi dusunurmusunuz?
Peki ya boyle bir yatagi yatak odaniza koydugunuzu dusunsenize :) tamam kabul ediyorum bu fazlasiyla siradisi oldu. Ama dekorasyonda sinir olmadiginin ne demek oldugunu bu yazimda sizlerle paylasmak istedim. Eger evinizi yenilemeyi dusunuyorsaniz biraz olsun klasik cizgilerden uzaklasin ve cesaretli olun, iste ozaman cok daha guzel ve icinize sinen bir evde daha keyifli oturacaginiza emin olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder